De keuze was snel gemaakt.
“Bij de keuze van onderhoudspartner waren er verschillende partijen in de running. Clean Minds werd mij echter als enige persoonlijk aangeraden door één van mijn collega’s. Ze zeggen dat mond-tot-mondreclame de beste reclame is, en dat is in dit geval meer dan waar. Combineer dat met hun scherpe prijs en de keuze was snel gemaakt."
Clean Minds, een graag geziene gast.
Zoals vermeld is Clean Minds een graag geziene gast bij de burgerketen. In Westerlo komt het team gemiddeld vier tot zes keer per jaar langs voor onderhoud. Bij de filialen in Diest en Bilzen is dat respectievelijk vier en drie keer. Bobby licht toe: "Onze filialen draaien steeds op volle toeren en zijn erg populair. Dit betekent dat we er veel burgers bakken, maar ook dat er veel vetaanslag in de installaties komt. Het team van Clean Minds bestaat gelukkig uit echte professionals. Wij weten elke keer dat ze een volledig propere dampkap zullen achterlaten. Hier hoeven we ons nooit zorgen over te maken. Ze komen 's nachts langs en werken snel en efficiënt. Hierdoor kunnen de restaurants blijven draaien, en dat is een must voor ons."
Going the extra mile
Bobby vult aan: "Maar Clean Minds kijkt ook verder dan de dampkap. Zo hebben ze in Westerlo de plafondpanelen aangepakt toen die met aanslag te kampen hadden, en merkten ze in een ander filiaal op dat één van de motoren niet naar behoren draaide. Ze hebben de situatie geëvalueerd en meteen naar mij teruggekoppeld, zodat ik de motor tijdig kon laten repareren. Het zijn die dingen waarmee Clean Minds het verschil maakt en waarom ik zo graag met hen samenwerk."